Forum

Android TV Stick FORUM

Let op: Er kunnen geen nieuwe registraties op dit forum plaats vinden
Mocht u een nieuw account willen aanmaken dan kunt u dat beter op het nieuwe forum doen.
Klik hier—> http://androidtvforum.nl/

Algemene regels voor dit forum

• Geen verwijzingen maken naar concurrerende sites
  • Houd taalgebruik netjes en beledig andere mensen niet
  • Spam en reclameboodschappen zijn verboden

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:C525 webcam werkt niet
Gast
Newbie
Permalink
Post C525 webcam werkt niet
on: March 26, 2014, 16:16

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb de MK908ii tv stick, daarbij de USB powered hub 7 poorten en de Mele f10 afstandsbediening.
Hierbij heb ik de C525 logitech webcam.
Het lukt mij niet om de webcam aan de praat te krijgen. Heb het al rechtstreeks op de stick geprobeerd, via de meegeleverde micro usb kabel en in alle poorten van de powered usb hub. Steeds de stik helemaal opnieuw opgestart en getest. Als ik naar camera ga, doet deze het ook niet. Ook een nieuwe versie van skype geïnstalleerd, maar dit werkt ook niet.
De stick zit met een HDMI kabel in de tv en aangesloten op netspanning. De USB hub zit met in de "normale"grote USB aansluiting op de stick aangesloten. De afstandsbediening en webcam zitten dus in de USB hub. ( waarvan de betreffende poorten uiteraard open staan) Ik heb de webcam ook getest op mijn laptop ( Windows vista) en dit werkt perfect, dus de webcam is niet defect. Normaal is het plug & play, maar bij mij dus niet. Is er misschien een app of driver nodig?

Gast
Newbie
Permalink
Post Re: C525 webcam werkt niet
on: April 30, 2014, 18:48

Hoi,

Zit precies met hetzelfde probleem! Heb je nog advies of oplossingen? Zou fantastisch zijn scheelt mij weer spullen wegdoen die ik er allemaal voor gekocht heb,

groetjes J

mervin
Beheerder
Permalink
Post Re: C525 webcam werkt niet
on: May 3, 2014, 15:18

Je kunt proberen om de androidstick voeding in de powered usb hub te steken.
Krijg je wel geluid binnen via Skype van de camera?

Pagina's: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Versie: 1.0.34; Pagina geladen in: 0.027 seconden.