Forum

Android TV Stick FORUM

Let op: Er kunnen geen nieuwe registraties op dit forum plaats vinden
Mocht u een nieuw account willen aanmaken dan kunt u dat beter op het nieuwe forum doen.
Klik hier—> http://androidtvforum.nl/

Algemene regels voor dit forum

• Geen verwijzingen maken naar concurrerende sites
  • Houd taalgebruik netjes en beledig andere mensen niet
  • Spam en reclameboodschappen zijn verboden

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:MK809 Ziggo TV App
Gast
Beginner
Permalink
Post MK809 Ziggo TV App
on: July 2, 2013, 18:15

De laatste versie 3.1.0 van de Ziggo TV App werkt eindelijk op de MK809 (Android 4.1.1)
Wel opnieuw installeren, alleen een update van de laatste versie is niet voldoende.
Ook #Supersu disabelen, Wifi (i.p.v. LAN adapter) moet enabled zijn.

Veel kijkplezier 🙂

Gast
Beginner
Permalink
Post Re: MK809 Ziggo TV App
on: November 19, 2013, 19:38

De laatste versie 3.2.0 van de Ziggo TV APP werkt nu ook via de LAN adapter (Wifi disabled)

Gast
Beginner
Permalink
on: December 4, 2013, 10:34

LET OP : om de Ziggo vanaf v 3.1.0 app werkend te krijgen op de MK809 MOET de stick geroot zijn, SuperSU installeren maar Superuser mag NIET actief zijn !

Als de deze stappen niet zijn uitgevoerd krijg je de melding dat TV kijken niet mogelijk is

Gast
Newbie
Permalink
on: September 8, 2014, 19:08

afgelopen zaterdag de MK809IV ontvangen. in mijn LG smart tv HDMI poort 1 gestopt icm mijn mele flymouse (usb ontvanger van deze muis in android stick. even linken met elkaar en muis doet het). mbv afstandsbediening LG tv naar HDMI poort 1 switchen en er was meteen het bekende android scherm. Via Google play de Ziggo app gedownload en geinstalleerd. na invoeren gebruikersnaam en wachtwoord kon ik meteen tv kijken via deze app (heb namelijk geen coax kabel mogelijkheid op zolder). dus super!!

Pagina's: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Versie: 1.0.34; Pagina geladen in: 0.027 seconden.