Forum

Android TV Stick FORUM

Let op: Er kunnen geen nieuwe registraties op dit forum plaats vinden
Mocht u een nieuw account willen aanmaken dan kunt u dat beter op het nieuwe forum doen.
Klik hier—> http://androidtvforum.nl/

Algemene regels voor dit forum

• Geen verwijzingen maken naar concurrerende sites
  • Houd taalgebruik netjes en beledig andere mensen niet
  • Spam en reclameboodschappen zijn verboden

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:MK809II problemen
Gast
Newbie
Permalink
Post MK809II problemen
on: March 16, 2013, 17:39

Sinds ongeveer een week een MK809II ontvangen en direct geprobeerd om te installeren.
De eigenlijke installatie ging direct goed met Fly muis en al.

Een dag later nog onmogelijk om me via wireless te connecteren. Alles geprobeerd (een usb/ethernet adapter (dit was wel een heel oude dus misschien dat die niet ondersteund was), de wireless een aantal maal gereset (en zelfs zonder security), de access point vlak naast de televisie en MK809II geplaatst) maar niets lukte: probeerde altijd te connecteren maar kon nooit geen ip adres krijgen.

Het lag niet aan de wireless want ik had wel telkes access met een iPhone, BlackBerry en laptop.

Een tweede probleem was dat de Micro SD kaart gewoon telkens uitgeduwd werd. Als je een kaartje wou lezen, dan moest ik die induwen en vasthouden op de stick. Van zodra ik die los liet, werd het kaartje uitgeduwd en verloor ik connectie natuurlijk.

Ik heb een beetje zitten mailen met de verkoper en hij kon mij niet zeggen wat dit juist kon zijn maar we zijn wel overeengekomen om de stick terug te sturen en hij stuurt me een MK808 op.

Ik hoop dat deze echt goed werkt want ik was echt wel onder de indruk van de mogelijkheden maar dan wel met het internet ook 😛
Eventueel zou ik nog een usb/ethernet adapter en connectie willen gebruiken maar eigenlijk moet dit gewoon werken.

Mvg

Steven

Gast
Newbie
Permalink
Post Re: MK809II problemen
on: March 27, 2013, 23:34

wilde niets op internet? of alleen palystore niet?

Had nl. het probleem dat de playstore niet wilde verbinden. Dat ligt aan de datum/tijd die elke keer op 0 staat als je de stick aanzet. Handmatig datum/tijd invullen werkte voor mij wel. Maar als ook google en youtube het niet doen denk ik dat de stick idd stuk is.

Gast
Newbie
Permalink
on: March 28, 2013, 18:41

Die wil helemaal niet meer op het internet.
Heb de wireless router volledig onbeveiligd gezet en kan er met een laptop en iPhone op connecteren.
De MK809II blijft proberen en ziet wel het netwerk maar kan niet connecteren, probeert telkens een ip te nemen maar na een tijd geeft die aan dat er een slecht verbinding vermeden is alhoewel die in het netwerk zelf zegt dat de verbinding goed is.

Heb ook een usb/ethernet adapter aangeschaft en de android accepteert die blijkbaar (wordt toch niet meer gedisabled) maar ik krijg geen enkel ip adres. Ook als ik die manueel static wil zetten dan doe die niets.

En van zodra ik weer iets op internet probeer dan schakelt die weer naar de wireless die niet werkt.

Ik word niet goed van dat ding: na de wireless werkt ook het bedraad netwerk niet.

Steven

Gast
Newbie
Permalink
on: March 29, 2013, 08:36

Klinkt toch als een bereik probleem dat hij geen ip adres ophaalt. Kan je niet om te testen je router wat dichter bij krijgen? bv met langere kabel

Gast
Newbie
Permalink
on: March 29, 2013, 08:38

Kijk even hier anders : https://androidstick.nl/wifi-signaal-verbeteren/

Gast
Newbie
Permalink
on: March 29, 2013, 18:23

Heb de router ook al vlak naast mijn televisie gezet en dit geeft hetzelfde resultaat.

Als ik een wireless Windows 7 laptop of iPhone gebruik dan heb ik direct connectie en met de laptop heb ik gemeten en ik kom aan 85 to 95% signaalsterkte.

Ik ga proberen om nog eens een usb/ethernet adapter aan te schaffen maar heb er juist één ontvangen die geen Linux of Android ondersteunt dus zoek nu een andere.

Iemand een idee welke er bruikbaar is?

Gast
Beginner
Permalink
on: April 6, 2013, 07:03

Hallo canonex zie:
https://androidstick.nl/forum/?mingleforumaction=viewtopic&t=42

en voor nog veel meer tips mijn topics op het MK809 forum.

Gast
Newbie
Permalink
on: June 22, 2013, 13:30

He mensen,

Ik heb ook een MK809II. De mijne is een Imito MX2 kloon. Hier is een erg mooie nieuwe Android 4.2.1 rom voor. Ik haal nu antutu test score van 9180 ipv 6200.

link: http://www.arctablet.com/blog/forum/imito-mx1-mx2/imito-mx1-mx2-mini-pc-rooted-firmware-from-latest-update-20130504/

Pagina's: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Versie: 1.0.34; Pagina geladen in: 0.043 seconden.